Natt

Omtumlande natt, minst sagt. Trodde inte det var såhär, trodde inte alls att det var sant. Där ser man.. Inte mycket att göra åt. Inte mycket att säga om det egentligen. Jag är baa förvånad. Samtidigt som jag är glad. Det känns bra att veta att man är omtyckt fast man har pojkvän. & det känns bra att veta att man faktiskt är saknad.

Puss

Din åsikt
Postat av: Linda

Gåtfullt inlägg.. blir ju nyfiken.. gissar på att det är en annan kille som är kär i dig.. Gissa jag rätt?? :P

2008-06-29 @ 04:05:05
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Titti

va? :s

2008-06-29 @ 12:48:25
URL: http://tittigilbert.blogg.se/
Postat av: Kalle

Mja håller med. Låter som en annan berättat att han har känslor för dig.

2008-06-29 @ 19:08:25

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback