Fredag

Fy FAN vad trött jag är. Tog ju min gamla medicin igår, den som jag somnar så jäkla mycket av, för att min andra medicin  är  slut & har inte råd att hämta ut ny just nu. Jag är verkligen en zombie idag. Somnade på tåget, somnade på bussen. Tog en timmes senare tåg.. Ja. Ni ser ju själva. jag sover hela tiden! Orkar fan inte vara i skolan idag. Men måste, ska göra prov i foto a. men åh vad jag vill ligga i en säng & sova just nu. SKa till Alex idag, mihp! Mysigt.

Ni får ha det bra så får vi se om jag uppdaterar mer senare.

peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback