Gårdagen

Gårdagen blev riktigt mysig. Runt 2 tiden gick vi ut, då gick vi bort mot möllan, skulle kolla om frukthandlarna var där, men det var dom inte... Så vi gick in mot stan, kom till triangeln där alla demonstranter var.. Sen gick vi ner till Barista, det regnade så vi ville värma oss & torka lite. Dyngsura ftw! Iaf så satt vi där inne en stund & hade jättemys. Så kom vi övverens om att gå till folketspark, vilket vi gjorde. Väl där så vinner Alex ett jättesött gosedjur till mig, litet, men sött. Så skulle jag vinna ett, så får jag en sån,, Tiger utklädd till Nalle puh. Ful ju :( Sån tard! haha :D Sen åkte vi pariserhjulet. Mysfaktor 10. Hha :) Innan vi skulle gå så var jag tvungen att handla sockervadd, så vi gick in & handlade rosa fluff, & han handlade varsin munk till oss. Så gick vi in på konsum mitt emot folkets park för att kolla frukt, fanns typ ingen.. SÅ vi gick till hemköp borta vid triangeln. Där hittade vi massvis :D Handlar, går till triangeln & tar bussen. Kommer till nydala, så går vi in på konsum på torget för att handla glass & lite så. Kom hem, mös massa mycket. Vi var blöta, hade gått i över 3 timmar, & var trötta. Vid 9 tiden började vi skära frukt, & vi hade bär i. Jättemegagod fruktsallad! Med sprutgrädde & glass till :)

Sen gick vi in på rummet & mös typ aslänge & asmycket.

Jättemysig dag rakt igenom, fan vad mysigt jag hade. Även om det regnade & allt så var det inget hinder. Vi är bäst Alexander, tack för igår, & tack för detta året framförallt! jag älskar dig <3

Peace
/S

image394

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback