Morrn

Godmorgon på er. Jag är nästan förvånad över att jag redan är vaken! Haha. Glömde ställa klocka, så det var skönt att jag vaknade nu ändå. Om en timme ska vi möta upp mormor sen ska vi snabbt till centralen för att hämta upp lite gejjor som mamma tog med sig till mig, snäll hon är :) Idag ska pappa tydligen cykla ringsjön runt, om han inte redan gjort det.. Hehe. Mamma skulle till malmö för att träffa några bloggkompisar. Så kul! Är skitglad för hennes skull :)

Nu får ni ha det bra så ska jag ut & shoppa & kommer tillbaka senare.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback