Såja

Tillbaka från badet. Men fortfarande går det inte att ladda upp bilder, varken här eller på bilddagboken. Lite halvt irriterande.. Men iaf, nu är jag ren & nyrakad. haha, ni får se bilder senare på hur jag rakar benen, det ser ju inte övermysigt ut direkt.. haha. Blod här & där. Märks det att jag är lat & bara drar varstans när jag rakar? :P Hatar att raka benen. Nu är det bara noppring av ögonbryn & målning av tånaglar kvar, sen ä rjag sommarfin & fräsh igen :)

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback