Projekt.


work in progress
Detta ska föreställa en dag i januari, känns det så?
& vad tycks om bilden om är halvklar? Vill gärna ha lite respons. Kommer göra några till lite kladdigt för att sedan ta den bästa idéen till projektarbetet, där vi ska göra en kalender med illustrerade bilder. Så, vad tycks om denna?

Din åsikt
Postat av: Anonym

Jättefin :)

2008-10-08 @ 15:39:39

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback