Nu jävlar!

Ok, listen up! Ni som vet att ni beställt design/illustration av mig, SLUTA TJATA! Ni ska vara glada att jag gör det gratis. Jag gör det när fan jag vill, i vilken takt jag vill & egentligen i vilken ordning jag vill. Jag kan inte bara sätta igång med en bild om jag inte känner mig motiverad eller inspirerad av den. Jag kan heller inte göra en design om jag inte har en ANING om var jag ska börja. Jag tar den tid jag behöver om ni inte betalar. Så är det bara.

Kan ni inte gå med på det får ni helt enkelt säga till redan nu så jag inte slösar dyrbar tid på era beställningar.



BTW, 40 dagar tills jag blir 20! :D

Din åsikt
Postat av: Karin

HELT RÄTT!!!! -lägg gärna in den kommentaren i ditt inlägg...å hälsa från mig!

2009-01-27 @ 00:08:21
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: moe

inte brottom för min del :) bara snällt att du gör sånt gratis :)

2009-01-27 @ 22:18:09
URL: http://moooe.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback