Varför.

Varför har jag alltid varit så mån om alla andra utom mig själv? Alltid ställt upp för alla andra & aldrig begärt något tillbaka? Varför har jag alltid någon som beöver prata om något, eftersom jag alltid säger att jag alltid finns där?

Jo. För att jag är rädd såklart. Jag är rädd för vad jag ska hitta hos mig själv. Rädd för hur det känns att vara så sårbar. Jag är rädd för att prata med någon, just för att jag inte vet hur reaktionen från den andra personen skulle bli. (eftersom jag vet vissa reaktioner så..) Jag är rädd för vad personer ska tycka & tro om MINA problem.

Därför tar jag itu med alla andras  problem, för att docm känns mycket mindre. (nej, mina är inte större än alla andras, men för mig känns dom stora.)

Jag tror det är därför iaf.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback