Myspys

Dagen har varit relativt lugn. Varit hemma hos min favorit pojke idag så ^_^ Vi har egentligen inte gjort något speciellt, var i stan & fikade. Dock tyckte jag verkligen verkligen inte om min varma choklad :(

Det var nämligen såhär. Vi skulle gå till vårt "stammis" ställe, barista, men där var överknökat med folk. Så tänkte vi ta espresso house., som också var knökat. Så gcik vi vidare för ett annat fik... så hamnade vi på Nesta. Ett italienskt cafee. Det såg mysigt ut. Så vi gick in, beställde det vi skulle ha & satte oss. min varma choklad (som jag alltid beställer på fik, eftersom att jag hatar kaffe.) var det äkcligaste möget någonsin. GE MIG BARISTA FFS!

Nu ikväll har vi mest legat i sängen & myst. Sjukt underbart, du är underbar, A.
Vi har hyrt film med, 40 year old virgin. Får se om det är något speciellt.
Handlat
sprite att blanda ut lite vodka med, jag menar, det är ju endå lördag :)

Så, nu får jag gå tillbaka till min gulleplutt :)

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback