Jaha

Så var man hemma i lilla Höör igen. Denna ¨gången ska jag vara hemma tills på fredag. Kommer nog åka omkring mycket under veckan, måste ta slut på sommarkortet. Matchen idag mot djurgården var motbjudande! Spelare passade fel, jobbade inte tillräckligt & det mesta såg jobbigt ut. Sen att apan i djurgårdens mål maskade hela matchen är en annan sak. Men det som gjorde mig mest förbannad var i slutminuterna. När 2 eller 3 djurgårds spelare lägger sig ner efter varandra & låtsas ha så jääääävla ont. En av dom slängde sig så jag vet inte vad, & ingen rörde honom. Enbart för att låta tiden rinna iväg. Jävla fittor.

Nog om det nu. På fredag börjar malmöfestivalen, & även om det inte är några bra band så ska det bli sjukt kul!

uppdaterar nog senare, delar datorn med pappa, & han är inte så intresserad av den så ^_^

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback