List

Look of today: Alex "skejtarbyxor", ett svart & ett rosa linne samt en grå hood.
Give it to me: Money! & godis.
Makeup:
Mascara.
Hair:
2 hårnålar bara. Låtit håret hänga som ett fågelbo idag ungefär..
Sound: Blue - All rise (albumet)
Site/blog: http://lolcats.com/
Happening:
Ungefär ingenting. Kanske att jag faktiskt kom upp halv 6 imorse!
Best: Slutade halv 12.
Feeling: När jag kom till Malmö imorse. Regn & rusk & kallt i Höör, sol & värme i Malmö
Most exiting news: Måste nog vara att Sara ska på intervju på onsdag!
Most boring: Vädret i Höör.


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback