List of '08

Tog denna lista inne hos Linnea.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har varit utomlands för första gången, flugit för första gången. Ja, en hel del som jag inte orkar skirva upp ^_^

Höll du några av dina nyårslöften?
Inte ett enda av dem. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Räknas det att min morbror blev pappa till en liten flicka idag?! :D


Dog någon som stod dig nära? Nope.

Vilka länder besökte du? Sverige, Bulgarien.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
  Ett jobb.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Förmodligen 11 juli, när vi åkte till Bulgarien, eller 25 juli, när vi åkte hem & jag & Alex förlovade oss.

Vad är det bästa som hänt dig år 2008? Jävla tjat om Bulgarien, men. Ja.

Största misstaget? Har nog inte gjort många misstag i år..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Skadade mig i maj, skar mig i fingret. Det gjorde sjukt ont!

Bästa köpet? Oj.. Jag har fan inte handlat något jag kan minnas!

Vad spenderade du mest pengar på?
Cigg & godis?

Gjorde någonting dig riktigt glad? När Alex sa att han ville förlova sig.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Lady GaGa-Just dance, sen säker någon annan, men mest den.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Oj. Jag är ju visserligen glad, men vet inte om jag ska jämnföra.

Vad önskar du att du gjort mer?
Skött skolan bättre & skratta.

Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit & varit så jävla passiv.

Hur tillbringade du julen? Förmodligen som alla andra jular.

Blev du kär i år? Inte i någon ny nej, men jag har varit kär hela året <3


Favoritprogram på tv? Inte tittat så mycket på tv i år, så.. Idol kanske? :P

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej.

Bästa boken du läste i år? Oj. 102 minuter (world trade center)

Bästa musikaliska upptäckten? Britney Spears!

Något du önskade dig och fick? En skön semester.

Något du önskade dig men inte fick? Vi får se om några veckor.

Årets bästa film? PINAPPLE EXPRESS! :D

Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Oj.. haha, det minns jag inte :$

De bästa nya människorna du träffade? Vet inte ens om jag har träffat någon ny.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Förvirrad.

Vad fick dig att må bra? Alexander & visa vänner. <3

Vem saknade du? Ehm.. Mina katter?

Favorit månad? Juli, utan tvekan!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 2 veckor till i Bulgarien! Annars inget. Förutom vad jag själv åstadkommit, då jag kunde gjort så mycket mer.

Har du några planer inför 2009? Ja, men det kommer senare.

Din åsikt
Postat av: Hanna

Åh ja de är så jobbiga! Okej vad kul :D

2008-12-19 @ 22:26:48
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Postat av: Micki

Jodå du fick en ny vän:) Du har bara glömt höra av dig:P

2008-12-19 @ 22:27:16
Postat av: Hanna

Okej :D Det spelar ingen roll, det som blir finast:D

2008-12-19 @ 22:29:11
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback