Citat

Jag har ett annat inlägg som heter citat, tänkte jag skulle ta & fylla på med några "nya"

"jag tror det hunden vill äta upp mig.... Bara för att jag har pudelfrilla! <ruffsa till lite i håret>" - Miki, när det var en svart pudel som skällde på honom :P

"& han bara tänker, ja kom & ta mig då neger!" - Johan, när samma svarta pudel jagade en större brun hund.

"åh, vem hostade?!" - Jag, mitt i natten hemma hos alex.
"åh nej! en främling har brytit sig in bara för att hosta!" - Alex svar.

"vettu vad? Jag tror jag är kär i din kiss :$" - Alex, när vi gick på stan. Om mitt.. könsorgan :P

Din åsikt
Postat av: Sara

hahaa. en främling har brytit sig in för att hosta! XD

2008-01-04 @ 22:05:05
URL: http://rockslampa.musicblogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback