bums

Ja, jag är superdålig på att uppdatera, förlåt.. Men jag har lämnat datorn hos Alex & jag har nästan inte alls tillgång till datorerna här hemma. Alltid upptagna >.< Men iaf, så har jag fått sommarlov idag! :D Najs som fan måste jag säga.

Jag har egentligen inte mycket mer att säga. Hittade massa gamla bilder från i mars på denna datorn, haha kolla här :)


Alexander sötnos :)


Arne, när hans öra hängde jättemycket.


Min bästaste mormor! :D

Förresten så satt jag & tittade i ett fotoalbum nyss, från när jag var mellan 3-6 år typ. Åh vad man saknar den tiden när mormor & morfar bodde i "gamla huset" som alla säger. Jättestort jättefint med inomhuspool & grejjor. Så kul jag & richard hade då. Min morbror. Vi lekte alltid i den när det var vinter, då var den tom. Så vi brukade spela boll där. & jag mins en gång när jag låste in mig på toaletten. HAHA. Morfar fick hjälpa mig ut. Usch, man har för många minnen därifrån. Bara roliga dock. Jag bodde rätt ofta hos min mormor när jag var yngre. Mest på loven & så.


Richard

Påtal om richard så ska han ju bli pappa i december! *jippi!!!!* Hoppas på att bli gudmor (A) haha. Iaf, så ska jag fota honom & Jenny, flickvännen, till hösten när hon blivit lite större. Skitkul ju! :D Åh, har länge velat fota någon som är gravid för det är så fruktansvärt vackert! men känner ju ingen direkt. Tur man har en morbror :)


Men herregud. Hur såg jag ut? hahahaha!

& nu, till lite nyare bilder som jag tagit idag. Inga överseriösa & alla är oredigerade. kommer lägga upp fler i min fotoblogg antingen senare eller i dagarna.


Bankomat? Mitt lyckotal i fokus iaf :)


Alexanders Öga. SÅ fruktansvärt fint!


Himmel


Den är rätt cool i originalformat :)


Jag & kevin gick ut på fotorunda. Tog en sväng förbi kyrkogården & minneslunden.. Hemskt egentligen, men vackra bilder.


Slutar bildspelet med en charmerande bild på ARne :)

Som sagt så kommer det komma upp fler & seriösare bilder i fotobloggen inom kort, så håll utkiK!

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback