Kväll & Dumleklubba

Ja, ni läste rätt. Kväll, för det känns inte som att klockan är halv 12. & jag äter dumleklubba, det är gott ^_^

Sitter här i min lilla ensamhet i köket. Lyssnar på kisen när hon springer omkring & jagar flugor, undrar vad Alex har för sig, känner mig halvdepp faktiskt. Vet inte om det är för att jag haft så tråkigt nu ikväll. Mormor & Morfar var på besök innan förresten. Trevligt det.

Imorrn,.. Då har mamma lovat att följa med på fotorunda om vädret tillåter, sen ska jag dra mig till Malmö. Bo där månaden ut sen.. >.< Kommer ändå vara trist att inte kunna åka hem när man vill..

Iaf, så är här några bilder från Kevins avslutning idag.

Peace
/S


Kevin & kompisen Christian.


Det vill inte läggas upp fler bilder än så. Sorry.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback