Ojdå..

Låg nyss & kollade igenom datorn, bara för att se om det var något kul här. Så hittar jag massa print screen, som MAMMA tagit, sen då när jag hade massa problem uppe i hässleholm. Print screen från både bloggar & Lunar. haha, vet min mamma hur man gör det? Iaf, så hade en av mina nuvarande kompisar (vi var ovänner då, men allt har löst sig) skrivit att jag hade ändrats så sjukt mycket sen december. Var det egentligen så konstigt? Om man tänker efter? Något som förstörde min vardag, mina rutiner, ja inprincip hela mitt liv, hände. Är det konstigt att jag förändrades? Egentligen?

Nu undrar jag, alla ni som kände mig innan detta tragiska. Har jag ändrats mycket? & isåfall vad? Positivt eller negativt? Svara gärna.. Hade varit kul att veta vad ni tänker.


Man önskar man var liten igen
(bara för det kommer det en nostalgitripp nu...)


Kevin & jesper. Så söta!


Busfröna igen :P


Jesper. haha :)


Jag


Kevin , haha


Hahahaha! Jesper för typ 7-8 år sen


Jag & kevin :)


Kevin på mammas & pappas bröllop för snart 11 år sen..


Jag var så sexig när jag var liten ;)


Jag & Jeper på tivoli.


Kevin, & mamma på ett hörn. Också 7-8 år sen


Jag, blev 4 år tror jag det står. Så bilden är alltså över 15 år gammal!


& såklart, favoritbilden på oss!


Jag önskar verkligen att jag var liten igen. Eller iaf att jag kunde spola tillbaka tiden. Det finns så fruktansvärt mycket som hänt som inte borde fått hända. Det finns för mycket att grubbla över. & det är inget kul. Man orkar inte det hur länge som helst. Ta mig tillbaka till barndomen.

Jag ligger t.o.m här & bölar fan! Hahaha! Fan vad vi var söta & goa på den tiden! Åh herregud...

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback