Onsdag

Kom lite sent till skolan imorse, sen var det bara att kolla bio. Slutade tidigare med, skönt :) Åka med mikael hem, äta där, sticka & repa sen hem till Alex.

Dagen har varit lugn men endå sisådär... Känt mig nere mestadels av dagen & ville egentligen inte gå upp imorse. Var nära på att börja gråta precis innan jag skulle gå. Inget kul. Men jag visste ju om att jag skulle tillbaka här igen. Jag älskar att komma hit efter skolan & bara veta att jag slipper åka hem. Inte för att jag inte trivs hemma, men jag vill ju vara med Alex hela tiden. Fattar inte riktigt vad som hänt, vill inte lämna honom alls... :/ Men ajja..

Iaf så hoppas jag på att få sova bättre inatt.. Ska ut till pappas jobb imorrn & hämta lite stuff, sen ska jag till psykiatrikern & prata om medicinen.. Kanske måste höja dosen :/ sen på kvällen är det HARDCORE SUPERSTAR! :D:D:D:D:D:D:D:D ÄNTLIGEN! :D TACK TACK TACK Mikael för biljetten :D:D: I love you bästis <3

Nu ska jag lägga mig ner, äta lite choklad & dricka cola. Sen ska jag hoppas på att mamma hann se min kommentar i hennes blogg så hon lägger ner min kamera imorrn, så att jag kan fota lite på konserten! Trots allt min första någonsin :O :$ :)

Ha det bra alla!
(förlåt att jag är dålig på uppdatering, men jag är hemma hos Alex & pallar inte sitta vid datorn 24/7.)

Peace
/S

image244

Din åsikt
Postat av: mamma

Jag såg det.. Det var på håret, ska precis lägga mig =) Puss och godnatt.....

2008-03-05 @ 23:20:22

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback