Bilder

Här är alltså bilder från dagen. Först några bilder på mig i min fotoposition.. hahaha. Första bilderna har alltså Anju tagit! Så det är hennes copyright, men jag fick lov att redigera lite & använda dom här :) Ursäkta att jag ser förjävlig ut på vissa av bilderna ^_^


Som jag ser ut.... haha


yeah..


Ta foto...


Hur blev det? :P


träsktroll?


jag & Frugan :)

& nu, lite blombilder som Anju tog, riktigt fina måste jag säga! :D


Fin ros med skiftande färger :)


& massa röda rosor :D
Foto © Anju Cederin Redigering © Stéphanie Lindhe

Såja, nu kommer MINA bilder :) hihihi ^_^ inte för att det är sååååå många, jämfört med hur många vi tog :P haha. Men jag gillar dom.





















Foto & Redigering: © Stéphanie Lindhe

Så ja, det var sista bilden. PUH! Men det är som sagt långt ifrån alla bilder, men det kommer nog upp fler bilder i veckan. Sen kommer det väl upp bilder från min & kevins fotorunda med.
Fan, måste nog ta upp fötterna ur fotbadet nu, vattnet är kallt, jag är kissignödig & jag är röksugen som FAN!

peace
/S


Din åsikt
Postat av: Anonym

fina bilder :)

2008-05-26 @ 17:39:16

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback