Fredag kväll

Jaha, så blev det kväll. Det är en vacker fredagkväll måste jag säga, & jag känner mig jävligt glad över att vara hemma. När jag kom hem mötte pappa upp mig på stationen för att hjälpa mig bära lite, det var uppskattat. Svettig som en liten pig var jag. Sen så mös jag massa med Doris! :D Skitmysigt, hon la sig på mig. Min lilla snuttegull :) Satte mig vid datorn & loggade in på bdb, då hade allas vår Kalle skrivit till mig & skickat en länk på youtube. Hahahaha! Klippet kommer här under :O Så kallade in pappa på rummet. Skrattade gjorde vi, sen satt vi bara här & snackade i 10 min. Det var mysigt. Tror att han tror att det var hans fel att jag blev ledsen igår, men det var det inte. Kanske lite det som triggade på allt, men absolut inte bara därför liksom.

Nu ska jag se om jag ska ta en liten sväng & fota lite.. Det är ju fortfarande rätt så ljust ute. Kanske kommer upp någon bild senare då!

Peace
/S


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback