Klag.

Ja, nu ska jag klaga & ta ut min ilska här igen.

Vafan har fått er att tro att ni kan trycka ner mig hur ni vill? Hur FAN kan ni säga ett jävla piss när ni inte vet någonting? Ja, jag har varit borta mycket i skolan, ja, jag har missat mycket & har mycket att ta igen. me nni vet inte varför, & inte fan frågar ni heller. Det enda ni bryr er om är att jag har svikit er, att jag förstör för alla andra. Ni kanske inte ens har tänkt på att jag är förstörd? Att det inte finns något hopp i mig? Att jag inte har orken till att göra något. Ni har kanske glömt att jag faktiskt inte mår bra. Kanske till och med glömt att ni en gång sa att jag kan prata med er, att ni lyssnar på mig. För det gör ni inte. Ingen av er finns där, ingen av er frågar hur jag mår, & ingen av er orkar lyssna. Så för fan, sluta säga att har varit borta mycket, sluta säga att jag kommer få ig. För det kommer jag inte. jag har snackat med varenda jävla lärare. Jag har berättat för dom hur det ligger till.

Sluta för fan säga något innan ni kan säga något av värde till mig. För ust nu är ni inte mer än en flugskit för mig! Jävla själviska är ni. Riktigt själviska. Ni tycker att allt är mitt fel, att jag förstör för er. För ni VET varför jag mår dåligt, VARFÖR jag inte orkar. Men ni bryr er inte.

Inte ett piss.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback