mööööh

jag vill sooooooooooooova. vill hem & ta 5 av mina tabletter, så jag kan somna, & sova länge. Känner mig riktigt down just nu & kommer förmodlligen inte gå till skolan imorgon heller... Förresten så blev det alldrig något gynekolog besök.. kan ta det mer imorgon.

peace.
/s

btw, nästan klar med nästa bild. vet inte om jag ska ändra bakgrund dock. vad tycks hittills??


klicka på bilden för större.

Din åsikt
Postat av: Mickan

Damn..har du gjort dem. as snygg ju. Men jag kanske ska du ändra bakgrunden.

kram

2008-11-14 @ 14:23:07
URL: http://mickanochjohnna.blogg.se/
Postat av: theFreak

ball, vad duktig du är!

2008-11-16 @ 21:39:26
URL: http://thefreak.webblogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback