Anonym

Först & främst vill jag säga att det är inte ofta jag bryr mig om anonyma kommentarer då jag tycker att det är så jävla fjantigt att inte våga stå för vem man är. Kvittar om jag vet vem du är eller inte. Sen verkar det ju iaf som att du vet vem jag är, & då är det ännu mer fjantigt att du inte skriver ut åtminstone en mejladress jag kan svara på.


Fick denna kommentaren för ett tag sen. Vad ska jag säga tycker du? För det första är jag så mycket mer än deppig, jag gör sjukt mycket mer än att hänga på bloggen. & bloggen är mitt sätt att skriva ner mina tankar så gillar du inte det så läs inte det. Varför jag berättar för mina vänner? Därför att dom kan berätta mycket för mig, dom kan gråta ut mot min axel. Är det inte min rätt att få göra samma sak då? Att jag ska få prata ut med dom, gråta ut & ibland klaga? Om jag deppar folk i min omgivning hade dom fått lov att berätta det för mig, & med tanke på hur ofta jag berättar för folk hur jag faktiskt mår så är det jävligt märkligt om det skulle deppa folk. (hoppas du förstod att jag var ironisk & att det inte är speciellt ofta jag visar eller berättar att jag är deppig mer än i bloggen).

Hoppas det var ett relativt bra svar på din... Fråga. Jag tycker att det var en onödig fråga, en onödig sak att ta upp & du verkar uppenbarligen inte veta speciellt mycket.




Till en helt annan sak. Jag ska shoppa! Får pengar av mamma i dagarna till nya skor & ny jacka. Jackan är ju såklart helt bestämd, men jag är liiiiite osäker vad gäller skorna. Vilka tycker ni?


Jackan från H&M för 598:-


7 cm klack, 18 cm skafthöd & RIKTIGT snygga! 449:-


Klackhöjd: 7,50 cm Skafthöjd: 18,50 cm 449:-

VILKA SKOR?!

Din åsikt
Postat av: S

Ta inte åt dig av sådant!

Förresten, de första skorna är de snyggaste, enligt mig :)

2008-10-20 @ 17:20:30
Postat av: mamma

Jäkla tramsig kommentar det där. Kanske människan skulle vara med om samma och se hur fort det går att komma över. Fjant att inte våga säga vem det är.



Hmmmm, kanske lite hög klack ändå ;)

Puss....

2008-10-20 @ 20:21:33
Postat av: Jonna

Jag tycker oxå att de första skorna var snyggast :)

Och den kappan var gorgeous :O

När jag blivit lite smalare host så ska jag köpa någon liknande, så man kan visa upp midjan lite. Man blir vanligtvis så jevla stor av vinterkläder ^^ Alla går runt och ser ut som michelingubbar :D



btw, skit i de anonyma. Du är starkare än de. Vi är starkade än de. Du & Jag mot världen huh? :)

2008-10-21 @ 07:20:41
URL: http://mylifeinlove.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback