Morning.

Redan varit uppe en halvtimme. Hunnit äta frukost & tagit en cigg. Om ca 15 min måste jag gå. Ska möta jonna vid bussen sen ska vi hem till Fredrik & få kameror & så.

Invigningen av ESF var skitkul! Vi filmade något tal sen ställde jag & jonna upp oss & intrvjuade folk som gick förbi. Najs! Vi drack sedan kaffe på cuba cafe & sen såg vi mikael wiehe.

Det var bra igår, & det kommer säkert bli minst lika bra idag!
Peace
/S


Din åsikt
Postat av: Emelie Talvis

söt blogg :)

2008-09-18 @ 07:05:56
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: mammi

FUSK.....

Jag vill med se Wiehe ;)

Kram gumman....

2008-09-18 @ 10:45:40

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback