Önskelista





  • Diffuser till blixten på kameran. Vit, 109:- Finns här! (eventuellt få av pappa)
  • Close up filter +10 Ø52mm. 99:- Finns här! (eventuellt få av pappa)
  • Effektfilter 4x Star Ø52 mm. 79:- Finns här!
  • Trådlös fjärrutlösare till Nikon D60. 109:- Finns här! / 219:- Finns här!
  • Extern blixt (om någon vill ge så myket pengar xD) 695:- Finns här!
  • Alla sorters presentkort, Gina Tricot/H&M/Lindex/JC/New Yorker mm.
  • Låda med material till att göra egna smycken
  • Presentkort på Expert (för fotoutskrifter som ska bli tavlor)
  • Alla 4 böckerna i Twilight Sagan. Inbundna i pärm & på engelska (Twilight, New Moon, Eclipse & Breaking Dawn)

Mer kan jag faktiskt inte komma på just nu... Skitsvårt att komma på något bra... :/ Men jag har iaf hittat några billiga kameraprylar! (föutom blixten, antar att det är önsketänkande ^_^) Nu får vi bara hoppas att jag får något av det som finns här uppe :)

Om en stund kommer det upp lite nya bilder :D
Puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback