Hemma

Det var en helt fanstastisk & rogivande promenad jag tog. var ute i ungefär 100 minuter, gick i rask takt & jag har nog gått sammanlagt 8 km skulle jag tro iallafall. Några bilder blev det med.

Men nu ska jag fortsätta med två illustrationer som ligger på beställning, äntligen har min kreativa sida vaknat till liv igen! Behövdes bara lite egen vilja till diverse objekt innan jag kunde sätta igång med det jag är "tvungen" till att göra :P

Bilder & illustrationer utlovas senare alltså.

Din åsikt
Postat av: LIFE BY Marielle

Det är lungt :) har lagt till mitt mail här ovan!

2009-01-07 @ 17:24:32
URL: http://mariellem.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback