Utförsäljning! :D

Okej, jag tänkte börja med detta för att jag är i desperat behov av penga typ, alltid? haha. Så, känner ni att det är något ni är intresserade av så bara fråga på! :D Förresten, förlåt för de sämsta bilderna EVER! Men skriv om ni är intresserade så ska jag ta bättre bilder :)
(frakten kommer du tyvärr få stå för så jag som sagt, är i desperat behov av pengar..)


Typ små förvarings vaser kanske man kan kalla det? haha. Jättesöta iallafall! Har två rosa & två blå. 1 för 20, 2 för 3. Vill ni ha alla 4 kan ni få det för 50 kr.+ frakt


Ett prydnadsparaply. ca 20 cm i diameter. Kommer från Japan. 15 kr!+frakt


Finns det kanske någon som är lite över förtjust i sköldpadddor? En prydnad helt i glas ca 10 cm från nos till svans, & ca 5 ca hög. 15 kr + frakt.


En älg, relativ liten. Ca 5 cm hög. 10 kr +frakt.


Klänning i sailor stuk Går lika bra att använda som en tubtop. Ursprungligen köpt på gina tricot för 199 kr, storlek 38.
Se klänningen lite bättre här. 50 kr + frakt.


Liten detalj från överst på klänningen ovan.


Jättesöt top med små blommor & 2 små knappar vid brösten. 30 kr + frakt.


Lite mer detaljrik bild, här ser ni blommorna, ni ser också att den kommer från only & att den är storlek m. Skulle nog säga att man ska vara en liten m, för den är rätt så liten. 30 kr + frakt.


Svart korstärmad skjorta med små silvriga döskallar på. Se nåågot bättre bild här. Älskar den egentligen, men den är så jävl liten på mig så kan ändå inte använda den. Tyvärr har döskallarna försvunnit lite då den tvättats, så.. 20 kr + frakt.


Döskallarna. Det står att den är storlek 38, men jag tror en storlek 36 blir bättre.


Ett par ursnygga ljusa, tighta jeans från vero moda. Ursrungspris 600. Storlek w38L36. 100 kr + frakt.
Inga som helst fel på dem.


Jeansen har lite "crack" struktur vid fickorna, men ingen annanstans. 100 kr+ frakt


Ett par knickers. Går ner till vaden ungefär. Snygga & sitter tight där det borde. Färgen är ungefär grågrön aktig & de är lite randiga typ. (se nästa bild) Nypris tror jag var 200 kr, så här kostar det 80 kr + frakt.


Ungefär såhär. Använda 1 gång bara & det är storlek 36.



Tänk på att fråga & så om det är något ni undrar över. Jag kan ta bättre bilder & allt med.
( i need my money! ) haha :)

Din åsikt
Postat av: Anonym

Jag är intresserad av de översta vaserna. Kan priset diskuteras?

2009-02-04 @ 21:51:01

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback