oh my god!

Låg precis i badet nästan 2 timmar & bara läste. Till sist insåg jag att vattnet var kallt. Duschade av mig & la mig i soffan & fortsatte att läsa det sista kapitlet. Även om jag önskade att boken skulle ta slut så att jag inte var så jävla beroende av den så önskar jag nu att jag bara hade kommit halvvägs. Eller att jag hade den andra boken. FAN! Så hemskt, jag vill fortsätta. VAD HÄNDER?! Känner jag mig själv så kommer jag börja om på boken redan ikväll. Kanske.

Boken jag läste var "Om jag kunde drömma" Eller "Twilight" som de flesta känner igen den som, av Stephenie Meyer. Jag har sett filmen 2 gånger & jag total älskar den. Men att läsa boken var över alla alla alla förväntningar! SÅ ni som bara sett filmen & inte läst boken, LÄS DEN! Den är 20 ggr bättre än filmen! MINST! ÅH! jag vill också ha en glittrande vampyr som är kall & hård. En egen Edward! :(

Haha Jag vet att Jonna sitter & skrattar lite åt mig nu, men så kommer hon på sig själv med att tänka exakt samma sak! :)

Såfort jag har pengar till det så kommer jag att handla andra boken, kanske tom kan fixa fram pengar till den tredje. För jag ska läsa dom! SNART!

Hihi. I'm inlove with a fairytale. Kan man väl lugnt påstå!

Puss




Din åsikt
Postat av: Tazzi

Jag lovar, gillar du ettan kommer du dö lite när du läser de andra tre böckerna!

böckerna är sjuuuukt mycket bättre än filmen!

du måste läsa vidare! :D

2009-06-14 @ 13:12:59
URL: http://tazzi.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback