Snabb uppdatering

Jag kommer verkligen inte orka berätta om Paris just nu. Men jag kan säga att jag hade 4 av de bästa dagarna i mitt liv! Det var så jävla underbart & Paris är så fruktanvsärt vackert! Får ni tid & pengar så åk dit! Vi vandrade hela dagarna, från 11 till 10 på kvällen. men det var det värt. (även om mina fötter ännu inte återhämtat sig...) Bilder kommer så småningom. Har inte alla & just nu är de bilder jag har på usb minne hemma hos jonna.. haha.
Jag lovar att skriva mer om Paris resan såfort jag har bilderna så att jag kan visa vad jag menar. Har över 600 bilder så ni kommer få se en del av dem i framtiden ;)

om 2 dagar tar jag studenten. Det är helt jävla sinnessjukt! Som man har väntat på detta & äntligen, ÄNTLIGEN kommer det! Vi hade stadsvandring igår. Man skulle vara utklädd till en disneyfigur. Jag ville ju vara Belle i skönheten & odjuret, men det blev törnrosa istället. & jonna var kung. Vi var sjukt snygga! HAHA! Men vi avslutade efter en timme för att det var tråkigt & vi hade ont i fötterna (Paris fel!) Vi satte oss & tog en kaffe sen åkte vi tillbaka hem till henne. Sen åkte vi & fixade sjalar som vi letat efter aaaaaaaaaaaaplänge. Men nu har vi dem! Jonna fick grön & jag fick rosa, ofc ^_^ På kvällen var det dags för lärarmiddag på ankara, en turkisk retaurang i stan. Lite besvikelse ja. Maten var smaklös & alla ignorerade en. Det var skrik & höga skratt överallt, jag insåg att jag nu vet varför jag aldrig följer med på sånna saker annars.... Det positiva var ölen till maten. Jag & jonna stack efter en timme & gick till Möllan istället. Vi hade en trevligt hon & jag, ensamma. Sen kom Alex & mötte mig så att jag kunde sova hos honom.

Nu sitter jag ensam på hans rum & väntar på att hans syster Jeanette ska höra av sig så att jag kan få fina naglar till studenten. Hon ska bygga dem på mig (A) En sak som gör mig väldigt förbryllad, jag hade ju mens precis innan Paris, & den tog faktiskt slut dagen innan vi åkte. men nu i söndags när jag var på match så märkte jag att det blött lite. Äsch tänkte jag, det är bara lite efterslänt, eftersom det såg så ut. Men nu har jag mermens än jag haft på 3-4 år! Det är läskigt.. Någon som vet vad det handlar om? Jag som ville slippa detta under studenten, vita kläder & mens går inte speciellt bra ihop..

Nu ska jag nog återgå till sängläge & vila min mage & mitt huvud innan jag ska sticka..
ha det bra!
Puss


Bild från flyget påväg till Paris, ända bilden jag kan få tag i just nu. & Jag & Jonna igår^_^

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback