Åh, just det

Vårt internet funkar igen :) Har haft stora abstinensbesvär i helgen, men jag har tagit mig igenom det. jag har läst. Kanske inte så svårt att lista ut VAD jag har läst? kan någon gissa? ;D haha! Självklart är det Twilight sagan som jag börjat om på, IGEN! Har läst Twilight & är nästan klar med New Moon. Stackars Alex, hehe.

Nu ska jag försöka börja uppdatera ordentligt igen. har en del bilder att visa & så ska jag försöka komma på något kul som hänt sen sist.

Puss så länge!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback