Belle & Gaston

Jag ÄLSKADE Skönheten & odjuret när jag var liten, gör fortfarande. (Belle är orsaken till att min dotter ska heta Bella)
& idag älskar jag Twilight som en galning.

Vad passar då bättre än denna bilden?! :D



Jag tycker om den, inte för att det verkar som att twilight "dissas", utan för att Gaston faktiskt säger "vad är detta för skräp" eller liknande i filmen :)

Din åsikt
Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Sv; Förstår dig. ge dig ut imorgon eller på söndag istället, tror det skulle bli fint då ;)

2009-10-16 @ 22:05:47
URL: http://www.danieldahl.se
Postat av: pelle

haha, den där Gaston kanske är en klipsk filur trots allt ;P

2009-10-16 @ 23:23:59
URL: http://pellespersonliga.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback