Erik Grönwall! WOW!

Jag såg inte Idol igår, eftersom jag såg på fotboll istället. Så jag har nyss sett avsnittet, & erik är seriöst min favorit! WOW WOW WOW!!!! Han & Calle. Sen tycker jag om Clara & Mariette.

Men Erik, vilken stjärna!


Din åsikt
Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Sv; Tack så mycket, både för din röst och för din fina kommentar! :) Jo, jag minns! Du var också intresserad av foto ja! :)

2009-09-25 @ 21:52:54
URL: http://www.danieldahl.se
Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Sv; Jadå, det är det :) Själv då?

2009-09-25 @ 23:31:48
URL: http://www.danieldahl.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback