21

Bilden är tagen från Jonnas dator, vet inte var den är från




Jag fyller år om bara ett par veckor. Då blir jag 21. Inte gammalt. Men ändå känns det som det. För vad har jag lyckats göra under 21 år?! tja, 14 av åren gick jag iaf i skolan. Sen innan dess var det dagis i 5 år. Nu har jag snart gått ett år utan att göra annat än jaga jobb. För det är verkligen JAGA! & jag är fan TRÖTT på att det är det enda jag gör! (som faktiskt är av någon nytta..)

Jag vill jobba, vill göra något vettigt. Jag vill inte sova som en skit, (ja, klockan är 3, men jag sa inte nu!) vakna & må som en skit & sen gå hela dagen med att bara ligga i sängen/soffan & titta på tv eller sitta vid datorn. Ibland har jag tur, då kan jag kanske träffa en vän eller två. Men det får man ju inte lön för. Inte i pengar iaf..

För jag börjar faktisk må piss & mög nu. Det räcker! Mitt självförtroende ligger i botten, mina intressen ligger i botten (foto & illustrationer speciellt..) & jag känner bara hur allt förfaller. Jag är trött på att inte kunna ha ett jobb, ha något att göra varje dag. Trött på att inte få tillräckligt med pengar.



GIVE ME A JOB!
Now plix!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback