Ego

Jaha, då har jag bestämt mig för att växa upp & bli piercingfri! Får se hur länge detta håller. Jag har ju sedan läääänge funderat på att ta ut min piercing i läppen, men det har inte blivit av just för att jag saknar den så jäkla mycket efter ett tag. Efter 5 år känner man sig ganska naken utan den. :P Så ja, vi får väl se! Anledningen till att jag tog ut den nu är för att det inte är lämpligt att ha den i när jag praktiserar. Dom bryr sig inte så mycket, men barnen kan dra den & ja, jag vill inte ha en trasig läpp! hehe

Praktiken då? Jo, den gick bra! Finns inte så mycket jag får & kan berätta mer än att jag gillar dom jag jobbade med idag & jag drack väldans massa kaffe! haha! På det klockan 7 imorgonbitti igen! =)

Nu, egobilder! Enjoy!







Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback