Planerat upp till röven!

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev här, och nu blir det bara ett litet klagoinlägg.

Jag börjar bli trött på att ha alla helger planerade. Visst jag jobbar varannan helg, men det brukar vara något planerat de helgerna också. De senaste 2 månaderna har jag inte haft en hel helg oplanerad och jag kommer inte ha det på ett tag.

Nu i helgen ska jag åka ner till malmö på fredag, bowla med Björns släktingar på lördag, upp till Höör direkt efter och ha en liten "get together" här hemma. Sen på söndag så blir det middag hos pappas sambos pappa. Jag blir stressad av bara tanken..

Vad hände med de helger när man inte hade någonting planerat, när man bara spontant gjorde något?

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback