Dagen

Denna dagen har varit lite halv krävande.. Praktik, psykiatrikern, praktik.. Gah! Just nu har jag så jävla ont i huvet. Ska lägga mig såfort jag skrivit klart detta inlägget.

Imorrn blir det praktik, psykolog, apotek & praktik. Under tiden jag ska till Apoteket ska jag dock träffa Alex en stund :) Bara för att han är sötast & vill följa med mig på sin håltimma :) <3

Sen blir det hem, hämta pappas tågkort, åka ner till malmö igen, möta upp Alex & sedan åka tillbaka hem. Jävla farande det är på mig! Kvällen blir mys framför idol :) Heja Amanda FTW! :$ haha

Nej, nu är det läggdags.
Lite pirrig, för imorrn börjar allt. Påriktigt liksom.
Gah! Wish me luck! :D

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback