Dagen.

Okej, min dag har varit jävligt konstig. Vaknade inte förrän halv 8, pallade inte röra mig så jag tog inte tåget förrän halv 9. Kom till praktiken, där jag kännt att mitt humör skiftat från trött/sur/grinig/glad/ledsen/pigg. Jävla cp. Sen ska jag ta tåget hem halv 6, alltså, 17.28. Sätter mig på tåget, har en hel fyra för mig själv så jääääävla gött. Kl 17.29 säger dom i högtalaren (en minut efter att tåget SKULLE gått) att det tågsättet jag sitter i inte ska åka. SÅ får gå till vagnläge c, där är FULLPROPPAT med folk & tåget går 10 min försent. Kommer till Höör, efter att ha stått upp hela resan. (30 min). Hoppar av tåget & inser, HELA TÅGET åkte till höör endå. Så istället för att hoppa av tåget & komma precis vid trappan så man slipper gå så jäääääääävla långt, så kommer jag LÄNGST BORT! den biten jag gick tog nästan en hel cigg att gå. Jippi.

Kommer hem, äter lite & snackar skit med familjen. Går in på rummet, har jag fått min mobilräkning. 1149 kr ska jag betala. JA MEN VISST FITTA! Ringde glocalnet för lite mer än en vecka sen, då hade jag 600 något att betala. & jag har inte skickat speciellt mkt sms sen dess. max 50, & det ska inte kosta mer än 30 kr. Men nej, dom lägger tydligen på massa moms & grejjer. Så 1149 kr.
Dock ska mamma ringa dom imorrn, snacka igenom det. För massa saker stämmer inte. Tex att jag ska betala 414 kr för abonnemanget, NEJ på mitt kvitto står det 199 kr i månaden. Det är min ENDA fasta agift.
Jag varnar er, gå aldrig på abonnemang med Glocalnet.

Jaja. får se vad som händer i helgen. Föresten, varför har alla börjat oroa sig för var man ska vara eller vad man ska göra på nyår? Seriöst, jag har inte ens planerat julafton. Inte ens planerat helgen ffs! Fan, sluta vara så oroliga & bara ta allt som det kommer.


Känns som att jag är inne i en period med mycket humörsvängningar. Visst, jag är bra på att ha konstiga svängningar, men vafan. Jag misstänker dock att det är pillerna, men ja..

Nu ska jag renskriva klart min läxa som ska in imorrn.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback