En liten lista..

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt nej till samlag: ja
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: finns stor möjlighet till det ja.
Hånglat med fler än 75 pers: Nej, det tror jag inte :O
Hånglat med fler än 10 pers på en kväll: tror inte det nej.
Gjort något riktigt dumt: ja
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Blivit full på ett släktkalas: nope.
Varit full i skolan: nej
Blivit portad ifrån en krog: Nej
Varit otrogen: ja
Varit nykter på nyårsafton: ja
Slagit sönder en tv: nej
Önskat att du var det motsatta könet: ja, för en dag bara!
Varit gravid: nope
Fått barn: nej
Överdoserat: i godis kanske..
Åkt ambulans: nej
Gjort nåt olagligt: har jag säkert gjort
Fått din mamma att gråta: ja, inte med mening dock..
Blivit polisanmäld: nope
Slagit ner någon: nej
Skämts över dina föräldrar: haha, någon gång har det säkert hänt, men inte vad jag minns
Skämts över dig själv: Ja
Ätit från en papperskorg:ahaha nej
Kissat ner dig av skratt: nej

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng: me
Såg dig gråta: mamma tror jag :O
Fick dig att gråta: oj.. bra fråga ..
Du gick på bio med: Alex
Du gick på stan med: Alex
Skällde på dig: ehm.. mamma?
Skickade ett e-mail till dig: itunes

HAR DU NÅGONSIN

Sagt jag älskar dig och menat det: ja
Bråkat med din flickvän/pojkvän: ja , inte han jag har nu dock :O
Tar du droger: nej
Vad är du mest rädd för: mörkret.
 Vilka kläder sover du i: just nu är jag inne i en nakeperiod, annars bara trosor.
Vart vill du gifta dig: Om jag gifter mig så på stranden.
Vad hatar du verkligen: ketchup?
Varit kär: ja
Är du ett helsofreak : Nej?
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: nej
Är du ensam nu: inne på rummet ja.
Vill du gifta dig: kanske.
Vill du ha barn: ja! minst 2

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit: nope :)
Köpt någonting: nej
Varit sjuk: nej
Sjungit: nej :O:O:O
Velat säga till någon att du älskar den: ALEX! varför har vi inte pratat idag? :(
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: palexander.. :(
Kramat någon: nej.. :(
Kysst någon: nej :(

HAR JAG
Digitalkamera: yes
Telefon på rummet: inte just nu nej
Egen dator: yes.
Könssjukdom: haha nej! :D
Husdjur: 2 katter <3
Bra kompisar: heh, inte många, men ja :D
Tar du receptbelagda mediciner: yes...
Vem vill du fika med just nu: baby baby baby på BARISTA! :D <3

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback