Fredag. depp depp depp.

& nej, jag menar inte Johnny Depp.

Det var julavslutning idag. Det var en trevlig avslutning måste jag säga :) Först kom jag till skolan, blev tvingad till massa pepparkakor av Sarah som ville ha hjälp med att dela ut pepparkakor. Stog i Entren & hjälpte henne i 20 min kanske. Sen gick jag & hade musik lektion med Jesper. Jippi. Nej,. det var inte så kul nej. Sen kom Sarah ännu en gång & ville ha hjälp. Denna gången med att bilda världens längsta dansled. Det gick åt helvete. Men sen kom alla till gympasalen, så dansade vi runt granen i 10 min :) Efter det var det gröt för hela högen ^_^

Efter det var det hejdå till alla. Fast, jag gick ut med Mikael Bästis för att han inte mådde bra! :( Stackaren.
Sen bar det av till pappas jobb. Bar på massa öl & grejjer, så kom vi till höör. Var hemma en stund sen iväg igen på julklappsjakt. & mat. Så vi gick & kollade & vi hittade ngt fint :) Sen köpte vi lasange till middag <mums>

Sen har jag mest suttit här, & kollat på bruce den allsmäktiga med pappa med.

Känner mig sjukt deppig idag. Vet egentligen inte riktigt varför. Kan vara för att jag gått upp i vikt (visserligen inte mycket, men det märks) Kan vara för att jag inte vill ha medicin mer.
Jag vet inte..

Enda jag vet är att jag inte orkar prata om det. JAG VILL INTE PRATA OM DET! Det finns ju fan endå inget att säga. & säger jag något, ja då är jag bara ute efter uppmärksamhet. JA FÖR DET ÄR JU MITT FEL ATT JAG MÅR DÅLIGT, RÖVHÅL! Jag orkar bara inte mer. Orkar inte att ni alltid ska fråga mig & behöva vara "rädda" för svaret, orkar inte gå runt & låtsas längre. Orkar inte tänka på någon annan än mig själv just nu. Jag vet, det är själviskt.

Men jag får göra det, för jag har alltid ställt upp för er, alltid! T.om när jag har mått som sämst har jag satt alla mina vänner före mig själv. Varje jävla gång! Men inte en enda EN ENDA gång har ni satt mig före. Inte en enda. Bara tjatar om er själva hela jävla tiden.

Sen vet jag att jag med är en gnällspik när det gäller vissa av dom jag pratar med. (alex,) Men jag vet att han vet att jag kommer finnas, & ställa upp för honom när han behöver det. Det är det minsta jag kan göra.

Orkar inte skriva mer nu.
Bajs på allt, typ.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback