Lördag

Jaha, så var det lördag & första dagen av jullovet är snart över.

Dagen har varit fullproppad minst sagt! Det började med att pappa väckte mig & frågade om jag ville med till eslöv, klockan var nog ca 20 i 10 då. Så ja, okej, jag kan ju inte sova bort hela dagen tänkte jag. Steg upp, skulle ta tåget 23 över så fick skynda mig lite. Så åkte vi. Jag, mamma & pappa. Mamma skulle dock till burlöv för att handla dom sista julklapparna. Så kom vi till eslöv, går bort till ö&b för att hitta en julklapp till kevin, en 15 årig lillebror & son. Vi hittade det vi skulle ha & var i höör redan 10.37 igen. Sen kom vi hem, tog det lugnt & fick reda på att farmor & farfar (som jag inte träffat sen ett halvår tillbaka) har varit hos oss för att lämna julklappar. JAHA?! Hör man inte av sig innan? Vad hade liksom hänt om jesper inte vatt hemma? Jävla idioti!

Iaf, så vid 1-halvtvå tiden sticker pappa till Botte, en gammal vän till familjen för att ta en kopp kaffe & hälsa god jul mm. Då tog jag mig en liten powernap :$ Drömde förövrigt en helskum dröm som jag kan ta lite senare i inlägget. Vaknade en halvtimme senare & började plocka ur diskmakinen & in med smutsdisk <duktig stäff :D> Pappa kom hem, liten stund senare kommer mamma hem. Hon packar julklappar till kusinerna & sen kommer mormor & morfar. Jag får två fåtöljer till mitt rum :D Kan visa bilder senare kanske. Sen drog dom hem efter en timme kanske.

Då drar jag, mamma & pappa ner på konsum för att handla all julmat. Hälften av grejjerna är slut då. Jävla fittaffär. Seriöst, vilken jävla affär har inte sill eller prinskorvar 2 dagar innan jul? GAH! Jaja, mamma blev skitirriterad. Sen gick vi hem. 3 minuter efter att jag tagit av mig kommer pappa in & vill dra med mig till kebabhouse. Då skulle vi äta pizza till mat (ja, för jag har ju inte gått upp tillräckligt mycket i vikt...). Går ner, får sitta där & vänta i en kvart. Hem & äta & sen var det bara lugnt. Satte mig här en stund & bara kollade runder litegrann. Sen kom godiset fram & vi tittade på ELF, jag tror jag har sett den 3 ggr nu, alla gånger precis innan jul, på 5an. haha :)

Så, min dag har varit halvt körig. Imorrn blir det trelleborg, ska vara där halv 1, så kommer väl få ta tåget från höör redan innan 11. Ska ju repa med bandet. Eller, repa & repa. Blir väl mest prata med alla för att filip ska dit med (föredetta sångaren som inte vet att han blivit kickad...) han vill snacka med hela bandet typ >.<

Förhoppningsvis blir det till att träffa Alex en stund med. *hoppas hoppas* & så måste jag försöka hitta någon billig julklapp till kevin & jesper.. :/

Ajja.

Min dröm. Jag drömde helt normalt att vi hade flyttat allt var frid. Helt plötsligt körde jag bil, hade tävling med någon. Så skulle jag svänga men svängde fel håll, ja då satt jag på en snöskoter istället :P Så åkte jag ner i vattnet. Helt plötsligt var jag ute med mina vänner & skulle hem, som förövrigt inte ens såg ut som hem. För här skulle man gå igenom värsta köpcentrat för att komma hem. Så kom det en vandrande tomte med ett recept till mig. (vandrande tomte som i robot, alltså en leksaks grej..) Det visade sig att det pumpade ut blod från min stortå, så jag gick till apoteket för att hämta ut medicin, varpå hon i kassan sa "aha, du har fått en vandrande tomte " (?). Så fick jag int eut medicinen. Helt plötsligt var jag hemma, i min säng. Hörde mamma säga "det är inte bra att du dricker så mycket vatten, du somnar så lätt då" Eh, jaha? haha. Sen vaknade jag & kom på att jag måste plocka ur disk :)

SJukt förvirrande dröm, i know! Men, det var så det gick till iaf.

Nu får jag avrunda lite.
Jag tror jag ska hinna med att blogga lite imorrn, men om ni inte tittar in innan jul så god jul på er :)

Pease
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback