Måndag

Åh, om denna dagen var bäst!
Gick upp 6 imorse, som vanligt. Kan hända att det var 20 över, ligger gärna kvar i sängen en stund ^_^ Kommer till tåget, som är 20 min försenat >.< Sen kommer det bara ETT tågset. Det brukar vara två. Så alal får stå upp & trängas, hela vägen till malmö :( Jag mådde illa. Ville spy & grejjer. Kändes nästan som att jag skulle svimma. Varmt & svettigt. Så jag trängde mig förbi alla människor & satte mig inne på toan en stund. Bara för att lugna ner mig själv lite. Sen åker jag till skolan & avbokar min tid hos tandläkaren på vägen, som egentligen var idag trodde jag. Men det visade sig att det var imorrn, men jag avbokade endå & fick en tid den 2a januari 2008 kl 10.50 (skrev det här så jag kan komma ihåg att skriva upp det senare!).

Sen, äntligen äntligen får jag träffa alla härliga, underbara människor! Ett extra plus på att Adrian inte var i skolan idag :D (för er som inte vet vem adrian är, så är det den största bessewissern(?) i världen & den mest irriterande människan att både lyssna på & titta på). Första lektionen var bara dryg. & jag blev sur på Stifler. Kände mig nere & deppig, trött & eländig.
Men sen kom eftermiddagen & det blev foto A! :D Med mina underbara pojkar & Jonnis :* Omg, jag har verkligen saknat er! Fan va kul vi hade. Vi gick ut & skulel fota, kom till den inhängade hundgården? där en stor brun hund jagade en liten svart. Så vi skojade lite om det. Sen gick vi vidare & kom till en lekplats. HAHA! Där hittade vi en sak man skulle cykla på, så vi drog på den, 6 sittplatser, så Jonna blev fotograf :) Btw så hade jag jonnas glasögon på mig halva eftermiddagen. Hon orkade inte bära på dom eller ha dom på sig när hon skulle fota, så jag tog dom. & jag tycker själv att dom passar mig :D
Sen tillbaka till lektionen & redigera bilderna & sen slutade vi.

Det har varit en helt okej dag, & jag har fått många välbehövda skratt.
Ni får mig att orka vardagen i skolan, ni förstår inte hur mycket ni betyder för mig! Det är underbart att äntligen trivas riktigt mycket i sin klass!
Tack <3

Nu hoppas jag på att maten snart blir klar för jag är hungrig!

Här kommer några väl utvalda bilder :)

Peace
/S


            
Hela gänget :D               Jag & johan ^_^           Snurrelisnurr!               Jag i brillor

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback