Medicin & PTSD

Jaha, konstaterat. Jag har post traumatiskt stress-syndrom. Rätt skönt endå att få veta vad som är fel på mig. Så nu ska jag börja på lite medicin. Samtidigt som jag är nervös så är jag förväntansfull. Jag vet att jag egentligen inte behöver vara nervös, men ja... Det är lite pirrigt. Kommer börja på piller imorrn kväll då.. Jippi! Sen ska jag till psykologen imorrn med.

Fan! Det känns som att allt ÄNTLIGEN kommer att ordna sig. Även om det är en bit kvar så känns det inte lika avlägset som det gjort innan.

Enda negativa med dessa tabletter är väl att jag inte får dricka alkohol ^_^ Då kan jag somna jättelätt. Typ, dricker en öl & sen däckar.. HAHA! Rätt kul endå ^_^

Det är endå en bra medicin låter det som. Det är både Antidepp & sömnpiller typ. Eller ja.. det är antidepp, fast man har lätt att somna av dom. Dock har man lätt att gå upp i vikt. Men mamma hade läst på något forum, & det var ytterst få som gått upp speciellt mycket i vikt. & mest sånna som kombinerar med andra antidepp piller.
Så, jag ska få sova :D & jag ska få må bra :D:D:D:D Det kommer ta tid, men en dag så, en dag!
JAG HAR IAF HOPP OM DET IGEN! :D

Sen att jag har ett bevis på en traumatisk händelse gör ju hela grejjen lättare. Jag har ju ett bevis, jag har en psyksjukdom som ENBART kommer om man gått igenom en traumatisk upplevelse. Kanske inte enbart, men oftast. Alltså, kommer jag söka om försäkrings pengar. Mellan 50.000 - 100.000 kommer jag få.
My god. Haha!

Nej, nu ska jag baka chokladbollar igen :D :$
Det var iaf en uppdatering om vad som händer :)

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback