ny design igen.

Jaha, jag tröttnade snabbt på allt rosa skit så jag gjorde en ny snabb design. Trivs bättre med lite neutrala & sköna färger. haha! Lite klickar av färg ska där dock vara ;)

Så, då ska jag berätta lite om dagen i guess. Den har varit så fruktansvärt långtråkig. Men samtidigt har den gått relativt snabbt. Det enda jag har gjort idag som kan räknas som ansträngning är att färga håret. Men det har jag egentligen inte heller gjort, för mamma hjälpte mig. Så har mest bara legat & degat i soffan. Såg en film tidigare, För evigt - en Anskungesaga. Den handlade om precis som den låter som, askungen. Fast den "riktiga" berättelsen. Jättesöt film som man blir rörd av. Usch vad fin den var. & den att Drew Barrymore var med, som är så jävla vacker gjorde ju bara filmen ännu bättre.
(Ever After: A Cinderella Story) Amerikanskt drama från 1998. Den här askungesagan utspelar sig i 1500-talets Frankrike, där den unga flickan Danielle bor tillsammans med sin styvmor och sina högfärdiga halvsystrar. Danielle blir behandlad som en piga av sina närmaste men hon finner räddning i en stilig kungason vid namn Henry. I rollerna: Drew Barrymore, Anjelica Huston, Dougray Scott. Regi: Andy Tennant.
Där har ni lite om handlingen iaf :) Ni borde se den om ni får chansen!

Jag har varit duktig med både mat & godis idag! Inte alls ätit mycket. Eller, inte så mycket som jag trodde iaf :P Har kanske nallat några chokladbitar mellan måltiderna bara, det kallar jag starkt jobbat! Med tanke på hur sugen jag är på något hela tiden. Inte varit det idag faktiskt, inget sånt begär av socker som alla andra dagar. Skönt :)

Så, imorrn blir det malmö för min del. Först kommer farbror Tomas upp med familj. Vill hälsa på & se hur det ser ut i lägenheten. Har jag tur får jag åka med dom ner till malmö :D. Sen bär det av hem till Alex. Äntligen! Åh, vi ska bara mysa mysa mysa mysa! Usch vad jag har längtat efetr att få spendera mer än en helg med dig. Speciellt nu när jag går på medicin som får mig att sova bort hela dagarna. Usch & fy. Det får bli lite ändring på det! INNAN 1 ska jag upp varje dag. & det ska min snuttegull få hjälpa mig med, så det är så!

Kommer nog inte blogga så mycket i veckan. Kommer väl kika in lite grann ibland & skriva hej bara. Men som sagt, jag ska vara hos alex, & då blir det inte mcyket tid vid datorn :) Men jag ska försöka få in ett inlägg varje dag iaf :)

Sen blir det shopping i veckan med! & vi ska försöka få ner kevin till malmö med :) Käka lite på BK förmodligen, bara sitta & snacka som 3 tonåringar. Visserligen är han 3 år yngre än oss, men han behöver det.
Dessutom har jag upptäckt att min kära lillebror har flickvän, så jag måste ju försöka lista ut lite mer om det!
Haha, tänk, kevin, som är så rädd för alla baciller & inte ens pussar mamma, han har nog inte gjort det sen han var max 3, han har flickvän :D ÅÅÅÅÅÅH SÅ JÄVLA SÖTT! :D

Nej, nu får jag avrunda.
Ni får ha en underbar fortsättning på veckan som kommer

Natti natti :*

Peace
/S

(inlägget skrevs inatt, men blogg.se hade problem då. Så läs det som om ni läste det igår.)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback