ojdå.. ännu en lista ^_^

Jag vet, ännu en lista. Men denna var lite intressant, fick en att tänka till lite :)



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ehm.. bytade skola?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag höll att sluta röka i 6 dagar.. gälls det?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nope
5. Vilka länder besökte du? Sverige? Danmark med dock :O
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? ehm.. ehm.. vet inte :( Motivation till skolan?
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 1 maj.
8. Vad var din största framgång 2007? Att jag börjar hitta tillbaka?
9. Största misstaget? hm.... oj.. jag vet inte :/ Att träffa Johan i April?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, sjuk har jag varit
11. Bästa köpet? Bästa köpet.. hm.. Mina byxor kanske?
12. Vad spenderade du mest pengar på? cigg skulle jag tro , annars kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alexander <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? typ, ola - sos eller markolioo - ingen sommar utan reaggie?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och kanske?
16. Vad önskar du att du gjort mer? skrattat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Grät :/
18. Hur tillbringade du julen? Ehm, julen har inte varit än :( Men det kommer bli med mamms papps & bröderna. Kanske botte :)
19. Blev du kär i år? SÅ INI HELVETE!
20. Hur många one night stands? ett.
21. Favoritprogram på TV? tittat riktigt lite på tv. Men jag säger väl... Grey's ANatomy.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nope ELLR JO! En liten sjuk göteborgare >.<
23. Bästa boken du läste i år? Tillbaka till livet - allisons historia
24. Största musikaliska upptäckten? Hardcore Superstar eller Sonic Syndicate.
25. Något du önskade dig och fick? ALex :)
26. Något du önskade dig men inte fick? Sm guld.
27. Årets bästa film? hm... vet inte :(
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Firades med Anju & Simon :P åt smörgåstårta ^_^
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja. det finns en hel del..
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Från "vanlig/skate" till halvt emo.
31. Vad fick dig att må bra? Alex
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Mackan :$
33. Vem saknade du? Under största delen av året, Sara.
34. De bästa nya människorna du träffade? AAAAAALEEEEEEEEEEX! MIKAEL! MAXI! MIKI! JONNA! HELA ÄLVAN! Egentligen några fler från skolan med :) Typ, 3orna :*

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback