Onsdag.

Varit hemma idag.. Jag vet att jag inte borde.. Men jag har ingen ork i kroppen, ingen lugn i huvudet.. Bara tänker & gäspar hela tiden typ.. Men imorrn måste jag ta mig dit! Ska till psykiatrikern imorrn, SNÄLLA psykiatrikern, ge mig något som får mig att må bättre?

Jag hade tråkigt, & jag var så jävla sugen på ngt. Så jag kollade i skafferiet vad vi hade, sen tog jag lite småpengar & stack ner en snabbis till konsum, handlade havregryn. Så nu står det chokladbollar till mig i frysen. (ja, jag satte dom i frysen, då tar det inte lika lång tid!) Så jag ska sitta & tröstäta massa chokladbollar snart! *mums*

Ha det bra sålänge. ska sätta mig & kolla på film.

Peace
/S

image61


Googlad bild.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback