Onsdag

Idag finns det inte så mycket att säga. Sov hos baby inatt.. Sen var jag i skolan, sjukt drygt men endå lite halvkul. Sen skulle vi på konstutställning & var där till lite över 3. Så väntade jag på pappa för jag ville ha cigg som fan! SÅ jag väntade en halvtimme på pappa på stationen >.< haha.
Imorrn börjar jag 10 & jag slutar 2. Ska spela bowling med :D. DOck ska jag ha utveckligssamtal med mamms & skolan klockan halv 4, lite drygt. Men kommer möta upp mamma i stan då så får jag gå med henne :)

Jag vill säga förlåt. Förlåt till alla människor som är runt mig nu.  Förlåt att jag alltid är sur eller oengagerad. Att jag aldrig riktigt säger vad jag känner eller att jag inte finns där för er. Förlåt för att jag just nu är en helt annan person både humörmässigt & som människa. Just nu t'nker jag bara på mig själv. BARA. & jag vill inte göra det, men just nu känns det nästan som att jag skulle behöva det. Dock går ju det ut över personer som står mig närmst. Förlåt att jag är sur & trött hela tiden, att jag inte svarar när ni ställer mig en fråga.

Allra mest förlåt till Alex. Jag älskar dig, så jävla mycket Alex, & du får verkligen INTE tro att jag tappar känslorna för dig, för ingenting av detta har med dig att göra. & jag vill prata med dig, berätta hur jag mår & vad jag tänker. Men det känns så fel just nu bara. För jag tänker ingenting, & jag vet inte varför jag mår dåligt. Undermedvetet vet jag ju, men jag tänker inte på det. Är bara nere typ. Förlåt baby, förlåt förlåt förlåt att jag är sur hela tiden, & får dig att bli sur. & förlåt att jag är så jävla trött hela tiden. Att jag är lite ovanlig.. Jag hoppas att du kan förstå att just nu är det lite halvjobbigt, även om jag inte säger det. Jag lovar dig att det blir bättre inom en snar framtid.. vet int eom det blir denna veckan eller nästa vecka. Vet inte ens om det blir innan nyår. Men snart iaf.
Jag hoppas du står ut. Jag älskar dig, Alexander <3

Allt för mig idag antar jag. Orkar inte ens skriva blogg längre..
Förlåt.. :/

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback