Södnag

Söndagen blev bra. Till sist.

Vaknade 20 över 10 & kände mig pissestressad! Skulle med tåget 10.56. Så jag gjorde mig iordning & gjorde misstaget att ta på mig en klänning. Hade dock två par strumpbyxor på mig.. Kom till malmö & tog bussen till trelleborg. Fan vilken tråkig väg det är till trelleborg, inget kul att se på vägen :/ Kom till trelleborg & maxi var snäll & kom & mötte upp mig, för han visste inte att mikael redan var påväg. Puss på dom :* Så går vi mot replokalen. Efter en stund kommer filip med, tror dock han stavar philip, men är inte säker. Fick stå ute i kylan & vänta en halvtimme på miki med. Sen skulle vi ner i replokalen, ingen micksladd. Yay! Så fick vänta på att mikis bror skulle komma med en. Endå fick vi inget gjort. & jag är lite irriterad på att dom inte vågar kicka denna philip, eftersom dom säger att dom vill Men ajja. Iaf så fick jag en depp period under tiden jag var i trelleborg.

Kommer till malmö halv 4 & alex möter upp mig på centralen. På bussen mot triangeln börjar jag, såklart, gråta. Jag har inte kunnat gråta på 2 jävla veckor, & när jag väl kan det så är det på en fucking stadsbuss. In på triangeln för att leta juklapp till kevin & jesper, hittade varsit litet gosedjur. Sen bjöd alex på bk mat. Efter det sticker vi hem till honom & somnar. HAHA!.

Åker hem halv 9, möter upp anju vid porten & hon var väl här till halv 11. Det var trevligt att träffa henne igen. Inte träffat henne på as länge.

Sen ska jag göra en macka med julskinka på. Måste ju provsmaka såhär på lillejulafton. Så kände jag hur jävla kissnödig jag var. Går på toa, jippi, fått min mens >.< Men det gör iaf inte ont för ovanligheternas skull. Det kommer väl imorgon skulle jag tro.

Gör klart min macka & sätte rmig på rummet för att avnjuta denna delikatess. Så blir jag förbjuden att lämna rummet, för att mamma ska slå in mina julklappar ^_^ Man är faktiskt lite sugen på att gå ut & kolla :D haha

Iaf, min dag har bara känns upp & ner. Jag fattar bara inte vad mitt jävla problem är! Jag ska ju må bra av dom jävla äckel tabletterna, men mår bara sämre. Endå kan jag inte gråta. Jag vet att man mår sämre i början, oftast. Men jag vill inte må såhär konstigt. För samtidigt som jag mår bra så känner jag mig deppig. Sjukt förvirrande & jävligt svårt att förklara.

Nej, får ta & avrunda nu. Kommer nog skriva ett inlägg om julen hos oss med. Hur den kommer gå till mm. hehe.

Här kommer lite bilder på julskinkan :D

Peace
/S


     

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback