Söndag

Ännu en helg passerad & det är den 3dje advent idag ju :) & så är praktiken slut med, så det blir vanligt skola med allt underbart folk imorrn :D <3

Helgen spenderades som vanligt med min kära Alexander. Kom dit i fredags, gjorde inget speciellt mer än & mysa typ. Igår så vaknade jag väl runt 1 eller ngt, käkade fukost, somnade om.. Sov till ungefär 5. Jippi för att jag underhöll alex så mycket. Förlåt baby.. Idag då, skulle repat, men försov mig. Vaknade halv 1 (då jag skulle vara i trelleborg) så det gick åt helvete det med. Sen blev ingen bättre av att man fick åka hem & känna sig halvt uttnyttjad (fast jag vet att det inte är så). Kom hem, & sen dess har jag inte gjort så mkt. Ätit & suttit här.

Jag orkar inte med mina jävla piller längre. Eller, asså. Visst. Jag har bara ätit dom i en vecka.. men vadå? Jag sover skitbra, FÖR bra. Sover ju fan hela jävla tiden! kan inte vakna! & gör jag det så känner jag mig som en jävla zombie tills jag kommer hem, då är jag så jävla överenergisk så det är sjukt.


Mirtazapin Krka är ett läkemedel som används för att behandla depression.
Det är ett så kallat antidepressivt läkemedel.
Det kan även användas vid andra former av psykiska besvär. ...

läs mer här.






Ingenting känns lönt längre.
Ingenting känns bra.
Fuck it, ingenting blir bra!

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback