torsdag

Idag har vatt en trevlig & lugn dag. Började med att man inte började förrän 10 :D Kom till skolan, & då var jag redan klar med allt så jag behövde typ inte göra ngt. Fick sitta i en diskussionskrupp om kärlek med 8 pers på skolan. Entreprenörerna ska göra en bok om sex & kärlek till alla skolor i malmö typ & behövde en diskussion om det. DOck blev man lite förbannad på vissas syn på kärlek..

Sen var det lunch på Bakfickan. Theo hade fixat lite rabatt ^_^ hihi.

Efter det bar det av till bowlinghallen. Var där en timme. Haha, jag var lätt i det bästa laget. Jag, aka Stephie Babe, Mikael Bästis aka Hardcore Mike & Johan aka Günter. (ni måste se, an är aslik günter!) Haha, vi hade rätt kul åt johan faktiskt. Speciellt när han låtsades vara skitsur på maxi & typ såg ut som att han skulle nita honom. Så slog han klotet snabbt som fan & helt aggresivt, precis som om han var tvungen att göra det först. typ. HAHA skitsvårt att förklara, men kul var det :D

Sen in till stan, mötte upp mamma. Vi gick mest runder & kollade lite. Så skulle vi ta bussen till skolan, men missade den precis, så istället kom vi 10 min försent till mitt utvecklingssamtal. Det gick även det bra, enbart ig i matte b, vilket jag redan visste & egentligen inte bryr mig speciellt mycket om, eftersom att det är en b kurs, & den är inte obligatorisk att ha g i.

Sen hem, handla lite mat, blev risgrynsgröt med saftsoppa bara för att vi blev sugna på det på tåget ^_^ haha! Sen har jag kommit på vad jags ka äta istället för massa snacks. NÖTTER! & frukt. Eftersom att jag är sugen på något hela jävla tiden så kan jag ju äta något nyttigt istället :)

& vi tog julkort här hemma idag. Mamma kom med den underbara ideen att göra eget julkort till mormor & moster. Så vi fick slå oss ner framför granen.. Vi tog ett seriöst foto, sen några med massa grimaser på HAHA! Lite kul hade vi faktiskt :)

Pratade lite med Alex med. Jag saknar dig baby.. Det var iaf skönt att höra din röst igen.. & skönt att höra vissa saker du sa. Vi skulle egentligen träffats idag, men det blev inte av eftersom hans pappa fyller år. hihi :P SÅ ska träffas en stund på söndag efter jag har repat ist :D
Du betyder mest för mig, & det vet du! Kanske inte mer än min familj.. Men jo.. Fast på ett annat sätt liksom. Visst, jag hade säkert klarat mig utan dig, men jag skulle inte vilja veta hur jag hade haft det då. Du gör mig glad, & du gör mig mer viljestark. Du ger mig styrkan att vilja jobba mig igenom allt skit, du ger mig kraft att orka. DU är bäst baby, & det vet du. iloveyou,A<3 (med snetext) - Kolla, det blev t.om snetext! :D

Nej. Imorrn är det bara musik lektion med jesper (vår mentor som även mamma har träffat nu, & hon säger att han verkar seg & inte så snabb i vissa saker han ska säga /ta upp) Vet inte riktigt vad vi skulle göra, men något med hans synthar var det iaf. Sen är det risgrynsgröt & saftsoppa för hela högen. & efter det säger jag hejdå till alla underbara människor . I'll miss you.. Sen bär det av till 6an, sätta sig & inte hoppa av förrän på videdal. Ska till pappas jobb & hjälpa honom bära massa.

Sen vet jag inte mer. Kanske skulle ut i byn med pappa när vi kommer hem, för att hitta något fint till mams. (hoppas hoppas inte att mamma läser nu! :$)

Men.. Ni får ha det bra alla trogna läsare. Vi hörs mer imorrn :)

Det kommer några bilder här under som är lite kul :)

Peace
/S




Seriöst julkort :)         Mindre seriöst :P    Vi 3 på bowlingen!


Raggsockar :)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback