Everybody hurts, sometimes.

Ska hem till min babe idag :D Underbart underbart. Det kan jag verkligen behöva. Idol & godis (hoppas jag) ikväll med:)

Myspys massa mycket :D

Sen funderar jag lite på att ta ett bad nu.. För jag ska endå inte sticka förrän om typ.. 3 timmar >.< Men jag trivs vid datorn. Dumma mig >.< haha. Men jag lyssnar på gamla sorgliga låtar på youtube. Fan vad det finns fina låtar endå.. Jag älskar musik, & jag älskar att sjunga.

BTW! Jag har fan glömt berätta att jag har börjat i ett band igen :) Stickylipz :) Med mina favoritpojkar & markus ^_^ hehe. (nej, ingen mobbning av honom. Jag känner inte honom bara!) Så vi repar på söndagar. Fan, måste lära mig Fat Lip asså. Seriöst vad snabbt den går! haha. men jag klarar det säkert snart :)

Nu får ni ha det bra så ska jag lägga mig i badet ^_^

Peace
/S


http://www.youtube.com/watch?v=nHJKm7gxx1o

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback