Jul jul jul

Ja, nu var designen ändrad, en hel del :D haha. Men jaja, det får vara såhär under december, sen kommer nog den gamla tillbaka.. Annars gör jag en ny. men det ska vara svart & grönt :D eller kanske svart & rött :O haha vi får se det då.

i helgen händer nog inte så mkt.. SKa vara hos alex.. Baka pepparkakor ska vi göra imorrn :D Försöka få mig själv på andra tankar än att det är den 1 december.. Sen ska vi nog ta våra kakor & en termos med varm choklad & sätta oss på stortorget & mysa :D Wiiiiiie, min pojkvänn är bäst <3

som sagt så var jag hos en psykolog idag.. Visst, det gick bra det gjorde det.. Men jag är rädd för den dagen när jag kommer berätta allt. För jag vet själv att jag måste. Jag kommer inte tvinga fram det för hon sa att jag får gå till henne i flera år om jag vill (ツ) men jag vet att jag kommer behöva det.. Ajja, den dagen det kommer mår jag nog tillräkligt bra för att kunna prata om allt, händelsen, känslorna, allt!
sen ska jag till en psykiatriker (både psykolog & läkae, i think :O) & få sömntabletter, RIKTIGA denna gången.. & så ska vi diskutera andra tabletter.. förmodligen blir det zoloft & något lugnande.. Fy fan..
Ajja, det löser sig. Jag har iaf tagit steget till att försöka, till att vilja. Nu ska jag bara bli bra med :) & då gör jag vad som krävs helt enkelt.

Shhhhh, ni får inte säga detta men, Jag älskar alexander, & jag kan inte fatta att efter allt vi egentligen utsätts för & går igenom så håller vi ihop & älskar varandra mer & mer. TACK BABY FÖR ATT DU ÄR FUCKING BÄST! <3

Ne, nu ska jag ta en glass sen ska jag röka
Ha det götte :D

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: mammi

Jahadu...En glass till:) Fint det blev här ju. Puss.

2007-11-30 @ 20:16:17

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback